Animal Trainer's Blog

Secretele Curvelor din Bucuresti

Cuplu casatorit + femeie lesbi ofera servicii…


a1

…Servicii intime, ce credeati?

Cred ca dupa sexul cu o negresa (si asiatica), gangbang (pe romaneste – posta) si sexul in 3, un astfel de titlu de anunt de pe anuntul.ro ar starni orice om mai curajos sa mearga sa vada despre ce e vorba. Zis si facut. Stand intr-o sambata pe canapea, gasesc anuntul cu pricina, fresh. Sun imediat, si la telefon imi raspunde un tip sasait (o sa vedeti si de ce, mai jos…). Pretul e ok, 250 lei cu toti trei – si cu mine patru (ma simteam ca in cei 3 Muschetari – in rolul lui D”artagnan!). Pac, pac – ma sui in masina, ii dau bice pana la Romana, parchez in dreptul facultatii de cibernetica, la umbra, si o iau usurel pe jos catre coloane, unde gagiul (Mihai) imi propusese intalnirea…

Il sun, cica sa mai astept 10 minute… ah, urasc faza in care eu intru dupa alt nespalat, si baietii astia nu sunt odihniti sau spalati. Dar in fine, asta e… e sambata, sunt liber, ma duc la noroc, sa vad care e treaba. Ma vad cu tipul – el, la vreo 28 ani, cu tatuaje (sterse), fara dinti in gura, si cu aspect de puscarias. E imbrcat in blugi, pantofi de cocalar, si tricou mulat peste un corp ridicol de sifilitc. E clar zic, avem de-a face cu un puscarias… Ma inteleg cu el la bani, mergem sus – deasupra BCR cafe din Romana, unde ne asteapta 2 doamne… una sotia lui (grasuta, dar benevola), si una mai tigancoasa („femeia lesbi”), care parca are carii de o viata.

Nu imi place nici una dintre ele, si nici de el, dar accept datorita pretului si a ineditului de situatie. Ma spal, baietii se pun pe treaba – dar doamna lesbi ma atentioneza ca nu face vaginal, ci doar anal (muuuult mai bine zic eu!). Incepe treaba, fetele se pupa, baiatul se uita, eu sunt prin zona, ca un regizor de film care stie cum sa puna elementele in decor. Facem un sandvis, mai dau 2 mui, intra si Mihai in joc – direct cu nevasata (care, dezbracata, arata ca un balon de grasime cu o cioaca incredibil de grasa!!)…

Deja incep sa ma plictisesc, ca doamna lesbi nu prea da limbi in stanga si in dreapta – destul de lenesa. In schimb, ma ameninta cu o cravasa cu maner de lemn tocit. O fi pentru simplu fapt ca-s dulce si nu am par?🙂 Aaaa, in plus, imi tot zice ca dupa partida, sa-mi prezinte pe prietena ei, care e in camera alaturata… Bine zic, o facem si pe asta, dar ia-o in gura ca trece timpul si vreau sa prind stirile de la ora 2 pe Realitatea. Tipa se executa, mai dau 2 mui, si imi dau drumul pe burta (dar ne mai ejaculand de vreo 5 zile, imi sare si pe fata cariatei…). Ea exclama subit – esti un porc. Eu rad grohaind. Mission acomplished!

In fundal, cei doi soti si-au terminat treaba… Mai vad in treacat un tatuaj nesters deasupra penisului puscariasului… Zice: „FUT!”. Ei asta e culmea, prea de tot. Cocalari.com scrie pe baiatul asta, care mai bea si bere fara alcool. Inadmisibil!!! Asta e, 250 lei nu mai inseaman nimic in ziua de azi, nici macar un tricou de la Lacoste, d-apoi altceva.

Ma spal, se spala toata lumea, si femeia lesbi mi-a prezinta pe prietena ei. O recunosc de pe anuntul.ro – are anunt de DOMINARE, NO SEX! Arata bine, dar mi se pare ca uraste barbatii. Ne strangem mainile cordial, imi arat simpatia fata de ce face si ii urez bataie fericita. Ea imi propune un spanking dur, dar i-am zis ca fara sex, nu are nici un farmec. Nu dau 200 lei ca sa mi-o traga cineva pe la spate, sa ma scuipe, sau sa ma umileasca. Hell, asta mi se intampla la birou in fiecare zi, dar macar iau salariu.

Plec de la oamenii cu pricina, ajung acasa la ora 2,  vad stirile, mai fac un dus si ma culc. Diseara ies in oras la o bere.

the animal trainer strikes again.

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on August 16, 2009 by .
