Animal Trainer's Blog

Secretele Curvelor din Bucuresti

Cuplul de gitani


gyosy

Tocmai ce am terminat o bere cu colegii in centru, si mi s-a facut pofta de … eh, stiti voi, mi-e rusine sa zic…. bine: PIZDA!

E aproape 8, ies cu masina din parcare si intru pe telefon 3G direct pe anuntul.ro – sectiunea DIVERSE. Da, caut un cuplu ieftin si la indemana. Chiar gasesc imediat, 200 lei (?!!), si dau telefon. Vocea suna ok, blanda, calma… zice ca face sex total, si sotul e bi-activ. Zic, nu ma intereseaza, dar macar face si el un sex oral. Ea repeta instinctiv, ca sa auda si sotul. Aud o voce in fundal care striga: „poate sa-i dau eu muie, da?!”. Banuiesc ca sotul s-a burzuluit si ma ameninta. Dar suna bine oricum, merg sa vad care e treaba. Locatia: Piata Delfinului, langa fostul Orange (acum BRD). Ajung, parchez, scot banii de la bancomat si ma indrept catre scara blocului. Dsra sta cu mine la telefon sa ma calauzeasca. Deschid usa blocului, trec pe langa administrator care facea o claca adhoc cu locatarii. In sine ma gandesc – ma duc sa-ti fut un chirias, si voi stati sa discutati despre fondul de rulment…

Ajung la etajul 8, bat la usa, se deschide usa, nu vad pe nimeni. Intru totusi, ca aveam chef. Cand se inchide usa, ma intampina o TZIGANCA burtoasa, care abia astepta sa puna mainile pe mine. Aud si dusul, pesemne ca gitanul cel mare facea dus (dusul lunar!!!). Ma asez pe sofa, apartamentul e urat, chichios, lumina palida (un bec de 40Wati ramas de pe vremea alegerilor din 2004 probabil). Simt ca vreau sa plec instant.

Ii zic – aveti bere? ca fara bere nu pot. Gagica se prinde de schema si paleste – nu avem bere aici, nici nu bem. Zic: eu musai trebuie sa beau bere, ma duc pana jos la chiosc sa iau. Ea, si mai speriata – pai…. pai….. Nu mai stau la discutii, ies repede, promitandu-i ca revin (ba chiar intreband din nou ce formez jos la interfon). Tipa ma lasa, si ies repede. Cobor in salturi de la et. 8, ca sa nu iasa gitanul din dus pe scari dupa mine. Ajung intr-o secunda jos, fug la masina, demarez cu a doua. Suna telefonul, dau pe silent. Ajung la interesectie, primesc mesaj: „Bulangiule, o sa-ti dau numarul pe net”. Rad usurat. Acolo unde ma duc eu acum, nu ma stie nimeni. Ajung acasa, beau o bere, ma uit la meci.

Ma bucur ca nu mi-am spart banii aiurea, si nu am riscat nimic. Numarul inca nu mi-a aparut pe net, va anunt eu cand.

the animal trainer missed this time!

One comment on “Cuplul de gitani

  1. Sonya
    Martie 24, 2010

    Mare nebunatic esti! Bravos! Sa te bucuri de viata !
    Imi place sa te citesc pe aici!

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on August 28, 2009 by .
