Animal Trainer's Blog

Secretele Curvelor din Bucuresti

Femeia intre doua varste


intre 2 varste

Banuiesc ca, tanar fiind, e normal sa ma atraga femeile mai mature (si aici ma refer mai ales la varsta). Poate nici pentru ca nu ma gadil. Pentru aceste doamne, care nu vor sa-si arate identitatea (si care au de pierdut mai mult cand isi publica poza decat orice moldoveanca venita in Bucuresti si rascracita), e bine sa fii discret, si sa stii sa cauti unde trebuie. Tintesc anunturile fara poza, cu putine detalii, dar unde e mentionata varsta. Aleg dintr-un short list o tipa pe la vreo 38 ani (probabil in realitate 40ish). O sun. Imi raspunde pisiceste, rasfatata…. Stiu ca she’s the one pentru o zi banala de joi.

Ne intelegem la pret – 150 de lei, locatia mai departe un pic, dar totusi la indemana, in drum spre casa, ca sa zic asa. Ajung la locatie – bloc de 4 etaje, vechi. Parchez, sunt atent sa nu ma vada vecinii, si – parcurgand un hol intunecos, ajung la o usa Porta Doors si sun. Riiing, Riiing (old fashioned bell, nu ca cele care canta arii de Pucini). Doamna imi deschide. E superba. Macheata, cu coc strans la spate, intr-un sari negru si transparent. Ii vad din start formele generoase.

A trecut prin viata, are experienta, dar nu s-au lipit grijile de ea. Am impresia ca-i place pula, si ca prostitutia e de fapt un mijloc sa mai puna mana pe carne, ca la tinerete. Ma pofteste in casa. Apartamentul e mare, frumos mobilat, curat pe jos. Ba chiar are un gen de cada coltar in baie, cu toate alifiile posibile la dispozitie. Ma soarbe din priviri, ma trimite sa ma spal. Ma execut ca un copil ce-i porunceste mami.

Ajung cu prosopul pe mine, ma mangaie, mi-l da jos (si mi se agata putin la coborare de penisul in erectie si cu o picatura de pre-ejaculare). BTW, prosopul e de la Zara. Pufos si albastru. Se arunca imediat pe pula, si din doua guri, mi-o ia cu totul. Instinctiv, ma dau Rocco si ii tin nasul cu mana, sa nu respire, pe cand i-o var pe gat dand spate fata din fund. Ii place, rimelul i se scurge, dar ce mai conteaza… mi se par ca plange, si… imi plac femeile care plang pentru un motiv (adica pentru mine!).

Ma pune capra (!?!). Dau din fund parca as fi cea mai panarama din Las Vegas. Simt cum se afunda cu limba in mine si gem placut. Imi mai da si palme pervesa. Sau, cred ca perversul sunt eu, ca reactionez ciudat, si nu ma impotrivesc. O intorc pe spate si i-o dau la punctul G, cum chiar ea zice – des si apasat. Geme placut, experimentat, ca o capra. Si ma simt al naibii de excitat. Vreau sa o pun eu capra, dar se codeste… zice ca nu ii place pe la spate, ca ii este rusine cu propriul fund. Bine, accept si nazul asta, dar ii dau doua palme peste fund si 2 peste fata, urmat de un scuipat scurt si zemos. God, I like to spank and dominate!

Cred ca si ei ii place, ca tot imi zice ca ce tinerel sunt, ce bine arat, si ce bine ca nu am par. In sfarsit, avantaj eu (nu de alta, dar toata lumea zice ca barbatii fara par nu sunt virili… bleah!). Mai stau vreo 10 minute (si au trecut deja vreo 40). Ma simt bine, si rezultatul se vede… ii pictez fata un pic smochinita cu Supervaiz cu Teflon, si o bat cu pula peste falci intr-un ritual tribalic de dominare. Accepta tot ce-i zic, ba chiar face dus cu mine si ma mai invita la ea. Cred ca o sa mai vin!

the animal trainer, milf hunter.

12 comments on “Femeia intre doua varste

  1. sandubv
    Ianuarie 22, 2010

    MAn. Mi-a placut povestea cu tipa in varsta.POAte ma ajuti cu un nr de tel…
    multumesc.

  2. tess
    Ianuarie 27, 2010

    Si eu as vrea nr de la purisanca asta!!! Ma ajuti?

  3. Andrei
    Februarie 11, 2010

    M-as da si eu un pic la ea! Mai ai nr de telefon?

  4. bataiaeruptadinrai
    Februarie 12, 2010
  5. iulian
    Martie 10, 2010

    Capitane anuntul a expirat, ajutati camarazii cu un nr de tel. Sa tariesti o mie de ani si noi pe langa tine🙂

  6. bataiaeruptadinrai
    Martie 12, 2010

    @iulian: o gasesti aici din nou, e la pta rosseti impreuna cu alta femeie cam de aceasi varsta, fac show la 300 lei: http://www.anuntul.ro/anunt/DOAMNA__matura_39_si_37_ani_show_lesbi_real_fantezii_unice_in_compania_a_doua_d_2632472 (cea roscata e in poza)

  7. cretZu
    Martie 23, 2010

    Si ultimul anunt e expirat din pacate….
    Vesti mai noi?

  8. bataiaeruptadinrai
    Martie 24, 2010

    @cretzu @iuian – uite nr de telefon aci, ca sa va linistiti :)) 0734.537.427

  9. bataiaeruptadinrai
    Mai 10, 2010

    @dima – corect🙂 activeaz la show lesbi acum cu o tipa cam de varsta ei… nu mai sunt la prima tinerete, dar te fut si se distreaza cu tie f. misto si sincer🙂

  10. Paula
    Octombrie 27, 2015

    Orice moldoveanca venita in Bucuresti si rascracita zici?

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on Septembrie 1, 2009 by .
