Animal Trainer's Blog

Secretele Curvelor din Bucuresti

Animal trainer is back!


state prop

Hey ragazzi!

Hai ca am revenit, am avut o perioada mai grea (in sensul ca am ramas fara serviciu), dar mi-am revenit (adica m-am re-angajat) si am capatat bani din nou de curve.

Asadar, urmeaza o noua serie / colectie de toamna – iarna (adica cand mergi la curve, gasesti aerul conditionat pe 28 de grade🙂 ).Bai baieti, in primul rand, s-au scumpit curvele…. Acum gasim la 150 lei finalizarea, 250 lei ora… Ba chiar 300, cum zice un coleg de breasla mai jos. Dar no worries, cam o data pe saptamana imi rup de la gura ca sa mai fac o aroganta, ca sa zic asa. Zis si facut… Surfand pe anuntul.ro, gasesc o purisanca, care parea ca face poze intr-un cadru intim de salon de masaj – stiti voi, cu lumanari, petale de trandafiri, bullshituri de genul asta… Dar tipa pare promitatoare, ba chiar deschisa la telefon, mi-a dat detalii, m-a sarutat dulce, ba chiar mi-a dat si un SMS (!!!!), asta dupa ce am sunat-o si nu am stabilit nimic. Ce sa mai, m-a convins cateaua sa trec pe la ea.

Ce sa zic, locatia – un pic cam peste mana, pe splaiul unirii la banca firenze. Dar mi-am facut timp, am sunat zdreanta si pe la ora 5.30 eram la ea… S-a bucurat, m-a intampinat cu usa deschisa, fara ocolisuri (stiti ca mai sunt curve care deschid usa si se ascund dupa ea, tocmai ca sa inchida usa dupa tine si sa vezi ca e o mega uraciune :)) ).

Zis si facut, am intrat, tipa era super ok, pe tocuri, inaltica, bine facuta (adica nu o slabanatura lasata), creola – bronzata. Ba chiar avea si sclipici pe ea!!! :)) M-a condus in dormitor, si mi-am dat seama ca era salon de masaj. Initial am vrut sa plec, zic… pula mea, iar imi iau teapa ca ma da javra cu ulei Nivea si plec plin de sperma pe burta… DAR NUUUU! Tipa, imbracata doar cu niste chilotei albi de copil flausati, cu sutienul pe ea dar deschis (are scoala bestia), m-a linistit, mi-a pus muzica, si ma mangaia tot timpul.

Din una in alta, m-am trezit in dus… care era al dracu de alunecos, de din cauza sapunului lichid mi-a alunecat piciorul pe fainta, si am dat cu barbia de chiuveta!! Tare, dar mi-am revenit repede.. totul era f. curat, am ajuns din nou in camera, am platit zdreanta, si a inceput direct sa ma frece… I-am dat chilotii jos, am sarutat-o usor, si a inceput direct sa-mi ia pula in gura full throat (ma rog, animal trainer e rau, dar nu are pula atat de mare de neam prost🙂 ). Am inceput sa ii dam palme peste fund, intinzandu-ma peste ea in timp ce-i indesam pula pe gat. Evident, Andreea se ineca, dar dadea in continuare limbi si deep throat. A fost un oral super, si in lumina slaba a camerei, aveam impresia ca i-o trag la falci unei negrese (ma rog, semi tiganca🙂 ) . Zic ca vreau sa mi-o puna pe fatza, tipa se codeste, ca nu prea face, ca  doar cu prietenul ei… Am convins-o pana la urma ca face un lucru bun, si timp de 5 minute mi-am demonstrat abilitatile de lingau, dar doar pe stimularea clitoris, cum le place la zdrente. Purisanca doar gemea usor, si cand am terminat cu ea, era o carpa… Ba chiar am descoperit o chestie misto – sa-i dai limbi la subrat (ma rog, sa fie spalata), si se pisa pe ele de placere :)))

Zis si facut, am rezolvat-o, mi-am pus un love+ (which I hate), si am inceput sa dau la ea. Brusc, gagica mi-a zis ca e scorpioanca. Cand am auzit, m-am executat imediat si i-am bagat tatzele mele in gura, si a inceput sa suga la ele ca un mic sugaci. Iti place sa sugi tazte, zdreanta mica…. A dat din cap ca da, si atunci i-am aplicat o prima palma, care a lasat-o perplexa in prima faza. PAna sa-si dea seama, i-am mai dat una peste fatza… Atunci, cu un ras prostesc, mi-a ars si ea una. I-am mai dat o bucata, mai tare, si ea tot la fel, si a inceput sa rada si sa-mi zica ca sunt un nebun simpatic… Si de aici a inceput futaiu adevarat…

I-am tras-o pe la spate, i-am dat palme peste buci si peste fata, si am scuipat-o in pizda de mai multe ori (dandu-i si cateva palme peste pizda – cam tari ce-i drept, de a tremurat! )🙂.

Am futut-o cam 30 minute, i-am dat-o cam in toate pozitiile, si i-a placut zdrentei, cred ca fost multumita, dar si eu la fel. Cred ca fost cam prima data cand am simtit intr-un fel ca fac dragoste, un pic mai violent, dar fara sa-mi subminez partenera…. Mi-am dat drumul in gura ei, si  – pentru ca nu i-am zis ca imi dau drumul, a inghitit o parte din ea, dar nu a cracnit deloc. Am terminat mega transpirat dar fericit, ca i-am dat climax de vreo 3 ori, si a gustat si din ce am eu mai bun.

Am facut dus, atent sa nu-mi rup gatul, am iesit pe usa si am pupat-o pe frunte (nu de alta, dar mai avea speram pe bot!)

Yeah, animal trainer is back!

in curand, si alte aventuri, care-s pe vine.

the animal trainer.

9 comments on “Animal trainer is back!

  1. o vrabie
    Octombrie 29, 2009

    deci pe purisanca o chema Andreea?

  2. Fanel
    Octombrie 30, 2009

    Blogul e beton!!! ai reusit sa imi smulgi cateva hohote de ras la birou…singurul lucru pe care il regret in ceea ce priveste Bucurestiul sunt curvele …la noi in Ardeal…slaba miscare, slaba slaba…

    Astept cu interes posturile tale…si de ce nu ceva recomandari pentru vizitele in bucuresti😀

  3. bataiaeruptadinrai
    Octombrie 30, 2009

    @fanel… ei, cred ca e misto si la tine in Ardeal. Curvele or fi rare, dar toate-s frumoase pe la tine acolo, si sanatoase asa, nu afectate de poluarea de la noi. More ass and tits to grab and spank, the animal trainer says!

  4. bataiaeruptadinrai
    Octombrie 30, 2009

    @o vrabie: da, Andreeutza s-a recomandat ea si asa ii ziceam si eu. M-o fi mintit pe mine si de fapt o fi chemand-o Fefeleaga, naiba s-o ia, dar suge ataaat de bine caci nu ma intereseaza.

  5. Fanel
    Noiembrie 2, 2009

    bataiaeruptadinrai :
    @o vrabie: da, Andreeutza s-a recomandat ea si asa ii ziceam si eu. M-o fi mintit pe mine si de fapt o fi chemand-o Fefeleaga, naiba s-o ia, dar suge ataaat de bine caci nu ma intereseaza.

    da si tu un nr de tel ceva sa o incercam si noi astia din ardeal…daca e asa cum ai scris tu…merita o escapada de o zi pana la bucuresti..:P

  6. cornel
    Noiembrie 3, 2009

    asta cat a fost. 150 sau 200 ?

  7. cornel
    Noiembrie 3, 2009

    apropo bine ai revenit

  8. cornel
    Decembrie 28, 2009

    prietene nimic nou. ai uitat de fanii tai

  9. mih
    Iulie 4, 2010

    un umar de telefon ?

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on Octombrie 29, 2009 by .
