Animal Trainer's Blog

Secretele Curvelor din Bucuresti

Curva frizerita-manichiurista


Cred ca toate gagicile din lumea asta (bineinteles, si alea intretinute) vor sa aiba propriul salon de masaj / coafura / pedichiura, epliare inghinala :))

Si multe reusesc. Nu le gasesti pe anuntul.ro ci in Bamboo / alte cluburi de fitze. Se dau pe langa fotbalisti, baieti de bani gata, smenari si infractori, sau pana mai recent, baietilor care faceau bani brusc ca vindeau un teren mostenit de la bunica. No more, zice the animal trainer!🙂 Ei, urmarind evolutia si aparitia curvelor pe net, am gasit o fata prin zona Vitan Mall (stradal). Din poze am vazut ca are tatze mici, dar avea un cur demential!!! Numai bun pentru bataie marca the trainer. Ningea afara formidabil, si nu aveam nici un chef de taxi, dar mi-am convins soferul de la birou ca am un meeting de afaceri la Mall. Baiatu’ a muscat, si am plecat (cu o bere la bord) catre destinatie. Nici nu stiam ce ma asteapta….

Ajung aproape de locatie, soferul nu avea unde sa opreasca, si m-a pus sa sar efectiv din masina. Am sarit brusc si am picat aproape complet intr-o mega baltoaca camuflata de o troiana, ajungandu-mi apa pana la glezne (si inghetandu-mi in acelasi timp si p##@). Zis si facut, am sunat-o pe panarama care m-a poftit, ca sa vezi, intr-un bloc care avea langa apt ei un birou de notar!! Nice combination… o dau pe panarama cu capu de pereti cand altii legalizeza buletine :))

In fine, am ajuns, tipa ma astepta. Tinerica, semi-tigancusa, cuuuuuur buuuun, in lenjerie sexy. Tatze extrem de mici (so, no tits spaking), dar deschisa la provocari. I-am pasat 200 lei si am trecut la treaba (patul era cam nefacut si cam murdar), dar nu mai conta. Tipa mi-o sugea pana in gat, cu zambetul pe buze si cu privirea la mine. In genunchi (pe mocheta piritex🙂 ). I-am dat pe la spate, am tras-o pe la spate, am facut un mic uro intr-o cada mica si comunista, si tipa parca mai vroia chestii… Dar parca totusi ma inhibau tatzele mici. The animal trainer i-a mai ars niste palme, dar asa, in semijoaca… Nu s-a bagat la anilingus, dar uro a mers ok🙂 Dupa ce mi-am terminat treaba (eye cumshot! :)) ), a inceput sa-mi povesteasca ca ce frumos face ea cursuri de coafura, si ca ce bine e, ca o sa se lase de meseria asta si ca o sa dea cu pieptanul… Ba chiar mi-a dat sfaturi de cum sa ma tund, ceea ce m-a flatat grozav totusi, avand invedere ca m-am pisat pe ea la propriu – brusc, ceea ce imi spunea nu mai conta asa de mult pentru mine :))

In fine, o experienta okish pentru banii dati, dar e timpul sa trecem la ceva mai serios🙂

the animal trainer (is back)!

PS: fata o gasiti aici: http://fete-testate.6te.net/Fata%2049.html

23 comments on “Curva frizerita-manichiurista

  1. Andrew
    Ianuarie 21, 2010

    Imi pare super rau ca postezi asa de rar, dar totusi o sa te adaug la favorites, ma amuza la culme stilul tau. Si poate reusesti mai des;)

  2. Alex
    Ianuarie 24, 2010

    Finaly The Animal Trainer is back !

  3. Anonymus
    Ianuarie 24, 2010

    Nu este bun link-ul.

  4. bataiaeruptadinrai
    Ianuarie 25, 2010

    @andrew – da, sper sa pot posta mai des, curand. Doar ca imi lipsesc si banutzii sa mai incerc asa de des… ma rog, banii si faptul ca, na– iti dai seama ca nu-s la liceu si am tot timpul din lume, liber🙂
    @alex – HELL YEAH!
    @anonymus – incerca asa (copy paste in browser direct): http://fete-testate.6te.net/ si mergi la fata 49 la review

    see ya!

    • Neeos
      Ianuarie 31, 2011

      Salut, foarte instructiv si util blogul tau, AT. Atat de util incat ma gandesc ca ar trebui ca noi, cei care citim si beneficiem de acest blog, sa sponsorizam eforturile tale🙂
      http://fete-testate.6te.net/ tot nu merge. Ne poti da acces altfel ?

  5. cornel
    Ianuarie 26, 2010

    bine ai revenit

  6. Gabriel
    Ianuarie 29, 2010

    am si eu o intrebare si deasemenea astept si raspuns daca ai placerea,te protejezi cand iti face sex oral ?

  7. bataiaeruptadinrai
    Ianuarie 29, 2010

    @gabriel: e o intrebare care mi s-a mai pus, si aici e discutabil. Depinde unde te duci (daca te duci la panarame nespalate, musai!!!). Daca te duci la peste 150-200 lei / ora, acolo doamnele mai au ceva igiena si e mai safe. Mie nu prea mi se scoala cu protectie, asa ca prefer neprotejat, dar dupa o verificare atentie a dentitiei si a igienei domnisoarei. Recomand la fel🙂

    Oricum, boli orale poti lua oricum, si cu protectie, si fara, indiferent de cat de bine si curata arta dsra, asa ca e un risc intotdeauna!🙂

  8. COCO
    Ianuarie 29, 2010

    Ca tot ai revenit si vad ca esti dispus sa raspunzi la intrebari am si eu una : desi tu esti hetero ai accepta sa ti se faca sex oral de catre un barbat (bisex sau Gay)mai bine zis sa io bagi pe gat pana i se bulbuca ochii ?(doar sex oral nimic mai mult,ca ma bate gandul cu un cuplu bisex si nu stiu ce sa fac). MS MULT

  9. Seb
    Ianuarie 30, 2010

    Fratilor am si eu o intrebare naiva poate o sa vi se para dat fiind ca aveti mai multa experienta ca mine. Nu va e frica sa na va imbolnaviti de la femeile astea?
    Si mie-mi plac foarte mult, chiar am fost de vreo doua ori in tara si o data pe-afara, insa dupa aia am stat cu frica saptamani in sir (avand si relatei stabila in spate). Nu de alta dar vad niste bucati super pe net, bani as avea insa nu ma duc de frica asta idioata.

    Astept sa-mi dati cava sfaturi. Thanks

  10. bataiaeruptadinrai
    Februarie 12, 2010

    @seb… in principiu nu ar trebui sa-ti fie frica atata timp cat de duci la fete care costa peste 200 lei, si care se pastreaza ele ok si igienic ca stiu ca-si pierd clientii. Dar clar protectie la normal, si la oral – risti cam 30%… eu nu am avut probleme pana acum, dar mereu mi-am pazit spatele, ca sa zic asa.

  11. Seb
    Februarie 16, 2010

    Multumesc pentru raspuns!

  12. CodeK
    Mai 17, 2010

    Salut,recomanda-mi si mie cateva fete care sa-mi faca anilingus🙂 In afara de Consuela si Crisstina
    Merci anticipat,

  13. sansdu
    Iunie 17, 2010

    nu ne dai si noua nr ei de tel

  14. LadyX
    Octombrie 9, 2010

    ” Cred ca toate gagicile din lumea asta (bineinteles, si alea intretinute) vor sa aiba propriul salon de masaj / coafura / pedichiura, epliare inghinala🙂 )” hai, nu zau? daca toate gagicile ar vrea propriul salon de masaj, atunci toti barbatii sunt idioti… this blog sucks🙂

  15. bataiaeruptadinrai
    Octombrie 11, 2010

    @ladyx – pizdulice, muta-ti cuibul si te du… adica taci!🙂

    AT

  16. sean
    Februarie 7, 2011

    si nr de tel ca pagina aia nu mai mere de nu stiu cand nr de tel la uro ura!!!!

  17. Andreea
    Mai 4, 2011

    iti lipsesc banutii…dar esti si tu capabil sa aduci o femeie in punctul ala fara s-o platesti? cine stie ce natie de psihopat si uratanie esti, Doamne….cred ca te-a traumatizat enorm mata de iti place sa vb asa si sa te porti cu femeile..poate se mai curat lumea de handicapati ca tine, bts-sistule!!!

  18. Rex
    Iunie 15, 2011

    Blogul e Ok. Ce m-ar interesa insa mai mult este sa gasesc o spelunca populata de cat mai multe liceene cu multe grade alcoolice la babord (pre)dispuse la un deepthroat in baie. Vreo idee?

    BTW, stii ceva de vreun bukkake club in Bucuresti?

    • euflo96
      Mai 5, 2012

      Rex,fa-te miliardar cumva: interlop,politician(da’ vezi sa nu ti’o furi ca DSK),sau joaca la loto si apoi iti faci propriul tau club,imbeti fete si faci tot ce vrei u .Nu iti zice nimeni de astfel de cluburi,usile alea se deschid pt unii si nu exista pt altii… ,capisci?

  19. RoaR
    Ianuarie 25, 2014

    in loc sa pui tot felul de kkturi ce le faci tu curvelor pe care le platesti , mai bine incerci ceva fara bani si relatezi aici..

  20. Arici Pogonici
    Iulie 3, 2015

    RoaR: Esti prost. In viata nimic nu e gratis. Omul le face kkt-turile si scapa mult mai ieftin decat la una „normala” care dupa un timp vine cu tot felul de pretentii.

    Ce-mi plac mie naivutii astia care is tare mandrii cum fut ei gratis, apoi se mira cum le dau tipele sut in cur dupa ce nu mai reusesc sa le satisfaca pretentiile de tot felul.

  21. Arici Pogonici
    Septembrie 7, 2015

    @Andreea: Mergem la curve nu pt. ca n-am putea altfel ci pt. ca ne permitem si pt. ca de la caz la caz ni se pare varianta mai practica.
    Oricum platim pt. ca sa plece tipa, nu pt. ceea ce face. De ex. cine ar vrea sa mai aibe ceva de discutat cu tine postcoitum la ideiile tale?

    Cat despre respect, e la fel ca la oricare prestator/prestatoare de servicii. Serviciul corect se onoreaza, tepuiala nu.
    Daca vanzatoarea de la mezeluri imi da ce i-am cerut, cantareste corect si impacheteaza totul cum trebuie, preferabil totul insotit de un ton politicos atunci platesc, ii multumesc, dau buna ziua si plec. Daca in schimb imi da doar grasimi si alte porcarii, ma inseala la cantar si o mai vad si sictirita atunci s-ar putea s-o bag in pizda masii si data viitoare cumpar altundeva. Nu trebuie pt. asta sa ai nici un fel de trauma, ba chiar cei care doar zic da si pupa fundul s-ar putea sa aibe ceva traume de nu-si pot impune drepturile (pe care pur si simplu le ai pt. ca ai platit pt. ele).

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on Ianuarie 20, 2010 by .
