Animal Trainer's Blog

Secretele Curvelor din Bucuresti

Vox populi – joi am treaba – voi decideti unde


Dragutilor, m-ati asaltat cu mesaje si va multumesc.

Da, voi – timizilor, timoratilor, stapanilor si stapenlor, frustratii si frustratele. It’s time to choose. Joi merg in vizita, si am variantele de mai jos.

Vox populi, scrieti in comment unde sa ma duc si majoritatea invinge! Invinge am spus!🙂

1. http://www.anuntul.ro/anunt/MINIONA_te_invit_alaturi_de_mine_pentru_a_petrece_momente_pline_de_relaxare_si__2564456 

2. http://www.anuntul.ro/anunt/NICOLE_draguta_si_sexi_cu_forme_frumoase_ofer_oral_neprotejat_cu_finalizare_o…_2568866

3. http://www.anuntul.ro/anunt/CUPLU_tanar_si_o_fata_senzatii_de_neuitat_show_lesby_real_100_schimb_de_parte…_2568555

4. http://www.anuntul.ro/anunt/SEXY_profesionista_ofer_companie_domnilor_de_calitate0786.048.183_2568329

5. http://www.anuntul.ro/anunt/STAPANA__perversa_si_rea_ofer_dominare_soft_cu_tenta_erotica_uro_penetrare_fist_2555058

Votarea se incheie JOI LA ORA 10 dimineata! Review-ul il scriu vineri pentru voi toti!

the animal trainer

30 comments on “Vox populi – joi am treaba – voi decideti unde

  1. darkman
    Februarie 16, 2010

    Eu votez pentru prima varianta!!!!

  2. NimeniAltu
    Februarie 16, 2010

    Inca un vot pentru prima varianta.Mi se pare cea mai draguta si cea mai incitanta.Bafta

  3. bataiaeruptadinrai
    Februarie 16, 2010

    @darkman , @nimenialtul – si e chiar pe langa biroul meu

  4. Cain
    Februarie 16, 2010

    Eu pt ultima. Cum e stapana accea?😀

  5. xoxo
    Februarie 16, 2010

    Varianta a doua – Nicole😛

    Varianta 4 – garantez ca nu sunt pozele reale

  6. Unu
    Februarie 16, 2010

    Varianta 3 definetely e cea mai tare si varianta 5 daca ai chef de niste perversiuni sapt. asta . Daca vei aleage una din astea 2 sigur va iesi un articol genial dupa. Daca nu tipa de la optiunea 4 daca are poze reale este o alegere buna, poate cam scumpa dar cine stie poate merita.

  7. Unu
    Februarie 16, 2010

    Daca e sa votez eu votez varianta 3, asa pentru putina diversitate😀

  8. Nimeni
    Februarie 16, 2010

    salut maestre, daca as fi eu in locul tau: varianta 5 – nu ma pasioneaza asa ceva; varianta 4 – prea scump, nu vad justificarea ; varianta 3 – nu inteleg cum merge si de ai vrea asa ceva; ramane de ales inter varianta 1 si 2, dar pentru ca intr-o perioada domnisoara de la varianta 1 avea poze si cu fata si arat dragut as merge pe varianta aceasta, multa bafta si asteptam impresiile😉

  9. Frigideru
    Februarie 16, 2010

    Aleg varianta 2, imi place mai mult.

  10. andrew
    Februarie 16, 2010

    Eu as merge la 4, dar asa sunt eu mai superficial, conteaza mult aspectul, ca de futut ma ocup eu, nu-i nevoie sa fie vre-o artista.

  11. andrew
    Februarie 16, 2010

    eu as merge la numarul 4 dar asa sunt eu mai superficial. la mine conteaza mai mult aspectul, de futut ma ocup eu, nu-i problema.

  12. Nimeni
    Februarie 16, 2010

    revin cu un link, cred ca tipa de la varianta 1 este aceasta: http://www.anunt-online.ro/anunt-56494_miniona-sexy.html

  13. benga
    Februarie 17, 2010

    mergem pe varianta 1 arata binisor …….
    sa-i dai o belita si din partea noastra
    multa bafta si asteptam comm

  14. bataiaeruptadinrai
    Februarie 17, 2010

    @nimeni – esti un fin observator al peisajului pre-curviincios al Bucurestilor dulci. Da, ea este!🙂
    @everybody – da, si eu as merge pe prima varianta…. v-am pus si optiuni mai deocheat pentru ca stiti ca the animal trainer it’s not just the regular guy!!!!!

    inca putin si se incheie votul… se va schimba oare balanta??

  15. Vineri
    Februarie 17, 2010

    Linkul 5 e expirat deja…
    Oricum sunt prea multe blonde in cele 5… votul meu merge la 4… daca nu e valabil atunci 1…

  16. Pingback: Po(a)nta « Cuib de mitralieră

  17. iustin
    Februarie 17, 2010

    varianta 1…mda merita sa o urci putin pe pereti

  18. Radu
    Februarie 17, 2010

    si eu as merge tot pe varianta 1, insa nu inteleg de ce alegi numai oferte pe de anuntul.ro… curve gasesti cam peste tot :))

  19. mihai
    Februarie 18, 2010

    tot pe prima merg si eu.doar pentru ca are look de pitipoanca de bamboo.si cica astea stiu meserie,cu toate ca stiu pe pielea mea ca nu-i intocmai asa.arde-o,nae ! astept articolul

  20. scot
    Februarie 19, 2010

    cred ca prima varianta este de competitie.

  21. Ioana
    Februarie 21, 2010

    Asteptam cu nerabdare recenzia ta dar vad ca ………………vb multa …–( timizilor, timoratilor, stapanilor si stapenlor, frustratii si frustratele).iti faci de rusine fanii?

  22. benga
    Februarie 22, 2010

    mai asteptam mult cu balele la gura recenzia asta ?
    este mai ceva decat finala la patinaj artistic…………….

  23. darkman
    Februarie 22, 2010

    Nimic???? Unde este recenzia???

  24. Nimeni
    Februarie 22, 2010

    hai maestre ca devine multimea nerabdatoare….

  25. darkman
    Februarie 23, 2010

    Baga mare boierule!!!!

  26. bataiaeruptadinrai
    Februarie 24, 2010

    @TOTI: dears, vineri vine recenzia. Am fost, am vazut, am futut… stati pe aproape, ca sa am timp sa scriu!🙂

    the animal trainer

  27. Ioana
    Februarie 26, 2010

    Cam rarutz .Ultimul comentariu a fost cam de multishor.Poate imi fac mila si te primesc sa mai scrii si tu o recenzie noua.Nu de alta ,dar poate fanii tai sau plictisit de atata reclama ……….si fapte……….p…a.

    • Mircea
      Februarie 26, 2010

      Ioana, tu chiar nu ai „treaba” de, su….pt, o tot fredonezi cu comentarii pe aici?

  28. NimeniAltu
    Februarie 27, 2010

    Ne tii cu sufletul la gura maestre!Asteptam cu drag…insa,care vineri?

  29. Ioana
    Martie 8, 2010

    @Mircea.Sa ma lingi unde trebuie.

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on Februarie 16, 2010 by .
