Animal Trainer's Blog

Secretele Curvelor din Bucuresti

Pe malul Dambovitei


Buun… multumesc tuturor pentru recomandari… Fiecare cu gusturile lui – mai plinutze, mai trecute, mai ne-experimentate, mai tzepe🙂

The animal trainer a ales, si a ales aproape bine: Alice, mobil: 0729.724.061 (daca va expira anuntul cand veti citi)… M-am tot plimbat, m-am tot gandit, si am ales sa o sun pe gagica asta (ca recomandare, vedeti ce apare si pe alte site-uri cu acelasi nr de telefon, ca sa stiti ca nu-i tzapa…). Tipa mi-a raspuns ok la telefon, Camera de Comert in spate (destul de aproape de mine). 150 lei / ora, si cu dominare 250 lei. Zic buuun, hai sa incercam, gandindu-ma deja ca o sa ma gateasca cu tot uleiul ala care si l-a intins pe piele in poze😉

Ma urc in masina, luand o gura de alcool de la birou, ca sa fiu incalzit… Stiu, nu fac bine cand conduc baut, dar – scopul scuza mijloacele.

Bag forja prin aglomeratie, ma invart prin centru, si cum necum, ajung chiar fix aproape de blocul ei…. parchez. Soarele pe Dambovita ma incalzeste placut, primavaratic, si parca ma simt mai usor, mai in forma, mai pervers🙂 O sun din nou, imi da indicatii, urc la etajul 7. Imi deschide din spatele usii (urasc sa nu-i vad fatza inainte)😦

Intru fara nici o grija (ca nu e pentru prima oara). Apartament ok, curat, mare si spatios, cu mai multe usi. Prosoape de unica folosinta si curate (ba chiar date cu cocolino!). Tipa arata incredibil de bine (mergeti fara grija), la fatza e un pic cam imbatranita dar pentru 26 de ani e perfect. E inalta, finutza, arata bine, si are o pizda cum rar am vazut (de adolescenta!). Fac dus, imi da papuci (gelul de dus mirosea a ceva exotic incitant). Am mai auzit niste usi deschizandu-se, dar sunt 2 fete, asa ca totul e ok – nu e salon de masaj. Ies din cada, ma sterg, intru in camera mai obscura dar curata, cu un abajur fosforescent. Ma intind pe pat, vine si ea, pe tocuri lasciv. Discutam despre ce imi place si cum. Ii zic cu porunci, cu usoara dominare, oral si normal, si ura si la gara🙂 Tipa zice ok, si incepe sa-mi dea cateva comenzi basic (saruta-ma, musca-ma, da-mi limbi🙂 ). E o adevarata placere, pentru ca efectiv simteam curatzenia pe domnisoara… Ma supun calm si obedient… incep sa observ totusi ca tipei nu-i prea place pula, la modul de frecat pana la oral… imi fac treaba si cand sa-si faca si ea treaba, vad ca pune guma… pentru ca a fost totul super ok pana atunci, nu am comentat, dar de obicei cu guma nu prea ma simt rezonabil la oral… In fine, macar a supt bine, iar la futut, f. f. bine… e f. stramta, si din nou, arata incredibil de bine, de ti-e mai mare dragul sa i-o tragi. Ba chiar am mai vorbit cu ea cate putin, ca ma intreba de ce nu port chilotzi, ca nici ea nu poarta decat vara🙂 Discutii… Termin frumos, transpirat, si vesel. Fac dus, pup fata dau sa ies din bloc fix pe splaiul Unirii pe Dambovita.

La iesire, cobor relaxt, si deschid din greseala usa inainte ca liftul sa ajunga jos complet, si ma blochez! Fuck zic, acum chiar ca sunt penal… fac tot felul de dracovenii zi de zi si cand colo, ma blochez la mal… acum te pomenesti ca raman aici blocat… imping de usa, nimic… blocata… incep sa transpir, ma uit dupa numar de deranjamente ascensor, nimic… ma hotarasc sa dau cu piciorul in usa ca sa ies, doar sa ies… Fut una la usa si se deschide, dar simt ca am lovit ceva (zbam!!). Cand colo, o gagica mistocutza (genul coorporatist blond, cu un parpalac movuliu de primavara) care si ea incerca sa traga de usa la parter pe jos :)) Se pare ca i-am tras o usa peste sacose si peste fatza aproape, si se uita bulversata la mine. Probabil ca venind de la serviciu, si vrand sa se relaxeze, o matureala pe jos e la ce se astepta mai putin. Imi cer scuze, ii zambesc politicos, si chiar vreau sa-i spun ca are curve in bloc, dar ma abtin. Poate o fi si ea la fel.

si plec pe malul dambovitei, conducand cu geamul deschis, cu vibe fm la 20 volum, de parca as fi pe malul Senei cu milioane de euro in cont si fara griji.

asa va doresc si voua… the animal trainer.

13 comments on “Pe malul Dambovitei

  1. Seb
    Martie 26, 2010

    Fata arata super la corp intr-adevar, insa am citit niste comentarii pe net cum ca te sperii de fata ei. Sper ca nu ne induci in eroare Maestre, nu-i asa?

  2. theanimaltrainer
    Martie 26, 2010

    @seb – fatza nu te sperie neaparat, e okish, nu ca la corp, dar oricum camera e in semiumbra… pentru mine a fost ok, dar se putea si mai bine la fatza, true true… acum depinde ce vrei🙂 Oricum, eu doar va zic ce am facut eu, voi decideti🙂

    • Seb
      Martie 26, 2010

      Ok. Anyway corpul este super, proportionat, are de toate. Sper sa ajung si eu in curand.

  3. cornel
    Martie 29, 2010

    @doru. ai grija cu astea mai batrana sa nu aiba barbat prin casa. la varsta ei greu sa crezut ca nu e unu cu ea. daca urmaresti anunturile multe din astea mai batrane fac parte si din cuplu

  4. theanimaltrainer
    Martie 30, 2010

    @cornel – mda, mi se pare un pic cam mult sa mai fie si un batranel agasant pe acolo, overprotective… cu toate ca pentru curiozitate asa, merge sa vezi cum se mai comporta sexuala batraneii din ro… In plus, unde e cuplu, e mai cinic sa te desfasori, si am auzit de situatii in care sunt puse camere de luat vederi in casa (perversi batranii astia🙂 )… in fine, daca ma duc, va zic, dar as prefera un pic de prospatura pentru episodul viitor.

  5. xoxo
    Aprilie 6, 2010

    astazi am fost si eu la domnisoara, la corp chiar arata foarte bine si are un cur exact cum imi place mie :)) la fatza nu e chiar asa urata dar este.. merge si asa mai ales ca are aprinsa doar o veioza in camera si nu prea se vede =))

    oralul numai cu prezervativ.. dar o sugea de zici ca maine vine sfarsitul lumii.. si la normal e foarte ok. per total merita sa ii faci o vizita si nu e chiar asa slaba cum am vazut si alte comentarii pe alte site-uri , e ok pentru inaltimea ei si chiar are niste forme frumoase.

  6. Unu
    Aprilie 6, 2010

    Da si tu un link ceva, un nr. de tel.

  7. xoxo
    Aprilie 6, 2010

    0729.724.061 – Alice

    caut-o pe anuntul.ro , pozele alea sunt recente si zic eu ca arata chiar putin mai bine in realitate..

  8. bataiaeruptadinrai
    Aprilie 6, 2010

    @unu – vezi ca e printre primele randuri ale mele din post, cu numar si nume, ca linkurile de pe anuntul.ro se mai schimba, dar numarul de telefon pentru cele cu renume, mai greu🙂

  9. Unu
    Aprilie 7, 2010

    thx man.

  10. CodeK
    Mai 17, 2010

    alice face si FK?

  11. rhadu
    Iunie 10, 2010

    Sal,
    Daaa.. se vede ca are corp. M-as duce si eu, mai ales ca da, pare mai naltuta. Insa.. in poze apar tot felu de pete albe pe piele- fese, coapse..sper ca nu si pe fata:) – ), parca ar fi sifilis secundar. Pt. cei care au fost (sigur AnimalTrainer,xoxo), a(t)i observat ceva in sensu asta. Nu prea am chef sa ma risc sa ma duc pana acolo, sa dau banu …si sa plec dupa ce vad ca le are.)))

    Bafta

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on Martie 26, 2010 by .
