Animal Trainer's Blog

Secretele Curvelor din Bucuresti

AT just had another slave :)


Doamnelor (curve) si domnilor (futaciosi), hai sa va povestesc ultima aventura cu o noua gagica / sclava. Perindadu-ma pe anuntul.ro si cautand cuvantul dominare, mi-a sarit in fata anuntul cu accept dominare activ/pasiv de la o dsra cu acest nr de telefon: 0721318726 . Bineinteles, m-am entuziasmat si am sunat sa vad ce se intampla, si care e faza, pentru ca putine fete / femei spun pe sleau ca accepta dominare (si cele care spuna asta, fie au 100kg fie au probleme la cap :)) ). Am sunat, am vorbit… dominare din partea mea (uro pe corp, bataie, scuipat, lesa + jucarii, totul cu 200lei / ora, undeva pe Coposu la Unirii). Suna bine zic eu, si stabilesc intalnirea, curios ce o sa se intample … O iau pe jos fiind vreme frumoasa, si ajung in zona. O sun, imi da indicatiile, si intru in locatie. Initial mi-a spus ca nu e salon. De fapt, nici nu e, dar e un apartament in care sunt vreo 3-4 gagici … dintre care una la vreo 1.80, o iapa uriasa dar incredibil de buna si de bronzata. Pe ea am vazut-o dupa, deci o sa revin pentru ca trebuie sa o am, e genul meu de femeie carnoasa (nu grasa, ci inalta si bine facuta, cu ten bronzat si dragutza🙂 ).

In fine, vorbesc cu dsra cu dominare … nu e uratzica, ba chiar interesanta (pozele de pe site sunt reale). Ii merge mintea in discutii si pare pervers. Ochi ca o cafea arabica, cur bunicel, sani mici si cu tatuaj pe ei … Vorbareata, dar ascunde multe🙂. Imi da prosop, ma spal si revin in camera. Ma asteapta si ma intreaba ce vrem sa facem. Ii zic relaxat: ce stii mai bine, amaze me🙂 Iese din camera sa se schimbe provocator… Eu ma tolanesc pe pat doar in prosop si, relaxat, las usa deschisa a camerei. Le vad pe fetele care trec si se uita curioase. Nu ma misc deloc… stau si ma uit fix in hol sa vad ce trece – am o stare de voyerurism maxim. Nu ma interseaza daca ma vad in pula goala, daca ma recunosc, ci vreau sa ma vada toata lumea de parca as fi pe plaja la Cannes🙂

In fine, drsa re intoarce imbracata in negru, cu ciorapi de plasa, si imi arunca pe pat jucarioare: un vibrator, o funie de legat, si o bila de bagat in gura care se strange la spate cu un arici. Ma intreaba cum va fi. Ii zic ca ce va fi, va fi, rad usor si o sarut pe buzele rujate excesiv cu roz. Incep prin a o linge pe buze si a-i intinde rujul cat de mult pe fatza. O trag inspre mine si stam amandoi incrucisati cu picioarele, strangandu-ne fiecare cat putem de tare. Ne mirosim ca doi caini in calduri, doar ca ea va fi cateaua mea si pot sa fac ce vreau cu ea.

Ii iau sfarcurile in ambele maini si o strang cat pot de tare… nu o doare, ba chiar ii place. O strang maxim si deja lucrurile iau o intorsatura ciudata. Ca Joker din Batman, ma schimb total si ii ard o palma suficient de tare incat sa o trezeasca din amortirea linsului pe buze. Se uita un pic speriata dar nu imi spune nimic. Si tacerea e un raspuns, asa ca am procedat ca in Bibile, i-am mai ars una. Se vede ca ii place, intrucat se tot uita la mine cu ochii mari ca un expresso arabic. O iau de par, si ii trag capul pe spate puternic, o ling pe gat si ii musc barbia. O trag cu capul direct pe pula sculata care fusese deja „agresata” puternic si disperat in timpul palmuirii. O ia bine si umed, incercand sa ajunga cu gura cat mai jos. Ii spun sa deschida gura, si o scuip puternic. Si in gura, si pe fatza, si ii intind rujul pe fatza. Palmele merg mai bine si mai dureros acum ca obrajii sunt umezi🙂

Ma intind pe spate, o las sa o suga masiv in timp ce ii introduc vibratorul in pizda si il frec masiv. Intra imediat, de parca o gaura neagra l-ar atrage gravitational inautru. Aproape il bag la maxim si incep sa misc din incheietura de parca as juca pingpong. Ii place maxim si in timp ce suge pula, ii mai trag o palma pentru ca imi parea ca nu e suficient de bine. Adora asta!🙂 Ii trag si palme peste cur, geme usor si indiferent de cat de tare o lovesc, totul e ok. O intinde pe spate … ii leg bila la gura si cu ariciul in spate, in timp ce o palmuiesc peste sani. O tin de nas pentru cateva secunde, si deja nu mai poate respira bine din cauza bilei din gura. O vad cum da ochii peste cap (de placere, de durere sau ca nu mai poate respira). Totul e un joc, asa ca dozez opririle de aer usor astfel incat sa nu fie probleme.

Ma simt totusi ca un ZEU … am un oarecare drept asupra ei si ea accepta acest lucru. Intinsa pe spate, cu narile blocate, cu gura acoperita de bila care deja e uda de la flegma ei si a mea, o palmuiesc puternic peste pizda. Se retrage usor de cate ori dau mai tare, dar revine inapoi pentru mai mult. Atentie: nu face anilingus, dar asta nu e problema intrucat in rest este fara cusur. O dezleg de calusul de la gura dar doar pentru o portie masiva de flegma pe care o savureaza copios.

O intreb ce facem cu funia… ma priveste arzatoare si o lasa sa vad ce face cu ea… tacticoasa, ia funia neagra ce seamana cu o centura neagra la karate, imi trange oule si mi le cuprinde cu funia. Ma musca usor de scrot si de oua, in timp ce imi leaga celalalt capat al funiei de dupa cap si gat. O strange destul de bine astfel incat pula subsemnatului devine de un roz grapfreuit. Suge pula aflata in tensiune, ma musca de oua si imi baga un deget in gura. Hmmm… vanatorul devine vanat… Imi place asta, dar doar pentru 5 minute pentru ca nu am de gand sa fiu sclav (inca). Ne mai jucam impreuna, o intind pe spate, o mai lovesc.

Usa e inca deschisa, fetele trec si aud gemete, o vad cum imi suge pula, o vad cum ia bataie si este scuipata. Unele se mira, unele pleaca speriate, altele mai raman. Ma incita la maxim si imi intetesc dominarea asupra sclavei cand aud tocuri pe hol. Nu am chef de sex, si-asa sunt transpirat maxim. O iau de par, o trag jos din pat in genunchi si imi dau drumul in gura si pe fata ei. Cred ca de ceva vreme nu am mai ejaculat asa de mult. E totul sticky glue si imi place. O sarut pe frunte si ea cuminte se sterge si ma sterge.

Radem amandoi de aventura, si cand ies pe hol, o fata ne apostrofeaza: „sa inchideti usa de acum incolo ca ne-ati omorat cu show-ul” :)) Rad satisfacut, imi cer scuze si imi asum vina, dar plec multumit la baie ca am avut si spectatori. Ne luam la revedere intr-un mod placut, o sarut si ma mai asteapta.

E de repetat, si recomand pentru o experienta interesanta.

Pe curand cand sper sa o fut pe femeia scandinvana de 2 m :))

AT

PS: a trecut si o negresa pe acolo, care am inteles ca a lucrat in locul ala si care s-a mutat, deci poate stiti si voi ce si cum.

34 comments on “AT just had another slave :)

  1. andrei
    Mai 18, 2011

    e miercuri!
    hai!🙂

  2. andreimko
    Mai 18, 2011

    e mieeeeeercuri ! mane daca esti pe treaba spor la ciocaneala..daca ai terminat atunci linge si mata o bere si pune-te pe scris :))) numa bine maestre..

  3. nikolas
    Mai 19, 2011

    Este joiiii… so we are all waiting….!!!

  4. bataiaeruptadinrai
    Mai 19, 2011

    @all – guys, scuze de intarziere, maine vine review-ul!!

  5. cata
    Mai 19, 2011

    Salut AT, te-am rugat acum vreo 2 sapt. sa imi spui o parere cu privire la dsra Karla, pe care ai vizitat-o prin feburarie, caci doream sa intalnesc o dsra care face cam de toate, in special sa fie sclavuta mea…si mi-ai spus ca dsra Karla este O.K. Din pacate nu am avut timp sa ajung pe la ea, dar am mai studiat un pic pe blogul tau…si dupa ce am citit recenzia cu privire la dsra Anca ceea care ti-a cerut o intalnire la tn acasa, vreau sa te intreb ce parere ai despre Anca, adica pe care mi-ai recomanda-o cel mai bine pe Karla sau pe Anca, sau chiar, pe dsra pe care o vei vizita acum de curand in recenzia „Review incendiar cu o noua sclava vine miercuri🙂 „.
    Multumesc mult!

    • bataiaeruptadinrai
      Mai 20, 2011

      @cata – salut … iti recomand pe Anca sau fata la care am fost acum, e mai safe asa… si pare totul mai curat…. cu prima sclava aveai impresia ca oricand se poate intampla ceva neprevazut, cu celelalte doua lucrurile sunt mai profi si nu scapa de sub control🙂

  6. Cautatorul de perle
    Mai 20, 2011

    Zi-ne si noua cam ce varsta are duduia, si pe cum arata fizic de la 1-10 ce nota i-ai da?

  7. cata
    Mai 21, 2011

    Ms, pt sfat…dar nush parca ma atrage Karla asa un feeling nu stiu, si plus ca am vazut ca in unele anunturi de curand presteaza si acasa la client si m-ar tenta sa o chem acasa la mine, caci nu ma intereseaza numai dominarea ci si sexul total…dar dintre Karla si Anca care arata mai bine din punct de vedere fizic, si care e mai perversa si deschisa la tot felul de kinky stuff🙂, si care dintre ele tipa mai tare :))?
    Am ctiti si ultima ta recenzie, dar eu sunt km opus, nu vreau spectatori🙂, ci doar eu cu ea sau cel mult inca o pers. adica o colega de a ei…Dar ti-am spus, nush ma atrage cva asa la Karla, dar citind si recenzia privind-o pe Anca nush la care sa inclin, caci nici nu vreau sa dau banii aiurea si vreau sa ii cheltuiesc pe ceea mai buna posibila, care ofera cel mai bine, privind si atitudinea fata de clinet si prestatia…Acum stiind ca u le-ai vizitat pe amandoua si Karla si Anca, te rog mult sa ma ajuti in aceasta privinta in a ma decide, caci nu dispun de bani multi si daca dau o data, sa dau pe cva bun😀, pt. ca vreau 4numere cu tot cu dominare sa ma simnt destul de bine!
    Iti multumesc foarte mult!🙂

    • AlB
      Mai 22, 2011

      la cum salivezi mai bine te duci la amndoua.
      pe oricare ai alege-o o sa o regreti pe cealalta.
      sfatul meu
      p.s. am fost si eu cat pe-aci sa ma duc la Karla dar au aparut niste recenzii ciudate cu oameni care s-au captusit cu una-alta de la ea. asta pare in linie cu warning-ul (voalat) de la AT

  8. scandi
    Mai 22, 2011

    Asa pentru gust, lasa-ne si telefonul stalpului de telegraf – suna interesant.

    • bataiaeruptadinrai
      Mai 25, 2011

      @scandi @all – 0730.211.959 -> o cheama adina… intentionez sa o vizitez maine / vineri cred🙂

      • bataiaeruptadinrai
        Mai 26, 2011

        @all – am fost … 250 lei, cam gipsy totusi, cam face nazuri, no FK, low GFE, finalizarea a incercat orala dar nu a reusit … pe scurt, mai bine imi luam o camasa buna :))

  9. bataiaeruptadinrai
    Mai 23, 2011

    @cautatorul de perle – 7 si 7, dar la sclave nu conteaza asa de mult🙂
    @cata – sun-o pe Anca atunci🙂
    @scandi – cum aflu iti zic🙂

    AT

  10. Johnc
    Mai 24, 2011

    AT ne zici si noua nr. zdrahoanei aceleia de 1.80 care bantuia prin locatia cu ultima ta sclava?
    Multumim !

    • bataiaeruptadinrai
      Mai 25, 2011

      @johnc – inca nu il stiu🙂

  11. tizu
    Mai 29, 2011

    Salutare. Stiti vreo pustoaica ? Ceva gen 20 de ani ca am un chef nebun de ceva cu carnea tare…..

  12. mihai
    Mai 30, 2011

    salut AT. cand aflii nr iepei de 1.80 poate il postezi😀
    tnx

  13. mihai
    Mai 30, 2011

    salut. am „aflii” in loc de „afli” in comentariul precedent. poti corecta tu, te rog. tnx

  14. Cautatorul de perle
    Mai 30, 2011

    Uite ca am futut din nou si tre’ sa dau de stire,😀. Si ca sa se oftice ala de ma acuza ca-mi fac reclama pe blogul tau AT, ca si cum as face bani din asta, sau ceva. Anyway, pentru cei interesati aveti review-ul aici : http://cautperle.wordpress.com/

    • danspataru35
      Mai 31, 2011

      FELICITARI SI TIE ! Sa-l updatezi frecvent !🙂

      Acuma ma pregatesc si eu de un „atac” , o sa imi continui jurnalul de pe nimfomane.

      Restul, hai curaj , avem cu totii de castigat !

      • Cautatorul de perle
        Mai 31, 2011

        merci dan🙂

    • John
      Mai 31, 2011

      Se pare ca ai trecut pe la „amica” mea Amy, da intr-adevar are un „combinator” daca erai putin atent il observai cand ti-a deschis usa la intrare, ti-a spus cumva ca interfonul nu functioneaza si vine ea sa-ti deschida sau sa astepti pana mai coboara cineva ? ei bine tipul blond care aparent apare prin farmec el este si l-am observat de vreo 2 ori cand am mai fost la ea, probabil este foarte gelos ca stai cam mult timp cu ea ca si la mine se intampla aceeasi faza dupa primul numar incepe sa sune non-stop, bine ca nici ea nu-l da pe silentions, ca servicii si aspect e super buna, locatia la fel asta ar fi singurul lucru negativ faptul ca sta cu prietenul (protectorul) iar tipul nu are rabdare sa se termine ora pe care ai platit-o.

    • John
      Mai 31, 2011

      And btw cred ca ai citit postul meu in care o laudam pe un anume forum :))

    • Cautatorul de perle
      Iunie 1, 2011

      Ea e. Mi-a zis ca usa o sa fie dechisa. Naspa ca tipul face treaba asta cu telefonul cu toata lumea. Daca e gelos sa n-o mai dea la produs, dar daca tot o da s-o lase sa-si faca treaba pana la capat.
      Daca era scris pe nimfomane postul inseamna ca ala e😀

      • John
        Iunie 1, 2011

        Nu sunt eu, eu am scris ddc, oricum tipa este super buna ma mai duc, dar ma enerveaza faza cu bodyguardul.

  15. Darie
    Mai 31, 2011

    „ala” e foarte ofticat.. nu doarme de la postu’ tau incoace…

    • Cautatorul de perle
      Mai 31, 2011

      ok, atunci ce sa-i doresc… somn usor🙂

  16. x_joy
    Iunie 1, 2011

    @all, nu stiu ce ati patit voi, insa eu am fost de vreo 3 ori si nu am patit asta. Ba chiar am fost si cand s-a stricat interfonul prima oara.. initial mersese. Acum sa nu credeti ca sunt blond… ca nu sunt… si nici nu e primul meu post pe la AT :))

    • John
      Iunie 1, 2011

      E ok nu cred ca esti el, bine prima oara cand am fost eu nu s-a intamplat asa, era interfonul stricat, dar tocmai coborau niste locatari si m-am strecurat si eu, atunci in ora platita nu suna nimeni insistent, poate nu locuia cu el atunci (parca avea o colega), dar am mai fost dupa de vreo 2 ori si la fel faza cu telefonul, te simti cam aiurea asa.

      • x_joy
        Iunie 2, 2011

        pesemne ca depinde si de ora… eu merg ziua, in jur de 15.00. n-am patit niciodata, insa nu contrazic pe nimeni🙂

  17. Pingback: Futai in 2 reprize diferite « Cautatorul de perle

  18. Pingback: Isaura « Cautatorul de perle

  19. YGAS
    Iunie 21, 2011
  20. Wargasm
    Iulie 8, 2011

    Da AT şi pe mine m-ar interesa numărul iepei la 1.80. Nu ne uita dacă aflii ceva!😉

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on Mai 17, 2011 by .
