Animal Trainer's Blog

Secretele Curvelor din Bucuresti

Bataieruptadinrai pe Radio Guerilla!!!


Guys – am aflat ca am „ajuns” la Radio Guerilla: http://www.radioguerrilla.ro/listen_shows.php?id=4

Daca nu ma insel, e cel de pe 26 august (imi zice cineva si ce minut, ca sa ascult si eu direct??)🙂

Va multumesc tuturor pentru sprijin si promit sa fiu si mai ambitios in a aduce „cele mai incitante” aventuri.

Pe curand – adica sapt asta😀

AT

 

18 comments on “Bataieruptadinrai pe Radio Guerilla!!!

  1. nick33
    August 29, 2011

    E la sfarsitul emisiunii cand dobrovolschi povesteste despre blog cam 21 minut. Chiar la sfarsit.

    • bataiaeruptadinrai
      August 29, 2011

      @nick – nu-l gasesc bre – da si tu un printscreen cu exact momentul, ca nu imi dau seama unde sa pun cursorul sa ascult direct acolo. e pe 26, da?

      AT

      • nick33
        August 30, 2011

        da.urmareste emisiunea pana chiar la final. cu 1 min 2 inainte de final spune in urma unor mesaje de la ascultatori.

  2. nick33
    August 29, 2011

    de fapt daca ma gandesc nu e tocmai ok ca a ajuns si la radio. desteptul care zice ca a trimis el mesaj la radio guerilla despre blog nu a facut bine dupa parerea mea.
    Asta inseamna interes crescut in zona publica si nu e f ok sa se trezeasca curvele ca li se fac vizite neanuntate din partea politiei, etc…plus ca il expun si pe baiatul asta care scrie cu atata talent.
    REMEMBER!!! prostitutia in Romania nu e legala chiar daca e tolerata …inca…

    • George
      August 29, 2011

      Mai degraba fac misto aia decat reclama blogului. Dai dracu de ratati :))

      • nick33
        August 29, 2011

        eu cred ca dobrovolschi stie demult despre blog si nu cum vroia sa lase impresia ca e o noutate pt el.

  3. bataiaeruptadinrai
    August 29, 2011

    @all – asta este, macar sa se auda de noi. Vedem noi cum ne protejam🙂

    CEVA RECOMANDARI DE FUTUT DE LA VOI GUYS?!

    AT

    • danspataru
      August 30, 2011

      Scrisesem eu in postul precedent

      0760.162.535 daca inca o prinzi fugi la ea, arata ca o papusica, corp f frumos, GFE mare si dupa ce isi face suma necesara pentru o operatie in familie iese din bransa.

  4. m1
    August 29, 2011

    Stimabile AT ma tot macina o intrebare( mai mult de curiozitate..)…Cati bani spargi pe luna pe „domnisoare”?

    • bataiaeruptadinrai
      August 30, 2011

      @m1 – in jur de 400e :)) Sunt nebun, right? :))

      • m1
        August 30, 2011

        Nu :))…E bine ca te tine buzunarul..keep up the good work

      • PVG
        Martie 24, 2014

        Ba nu esti nebun deloc frate! Sunt papagali de 50 de ani care au tras doar la nevasta si la vreo matusa de la tara si cand dau de bani pun botul la o zdreanta de 20 de ani la care ii iau casa + masina + haine de zeci de mii de euro… Si isi mai pierd si mintile. Tu te distrezi si tragi ce prinzi cu mintea limpede. BRAVO!
        Si eu fac cam la fel dar mai rar ca nu imi permit :)))))
        Sa traiesti si sa ne mai testezi +recomanzi TOT CE E MAI BUN PE PIATA!

      • bataiaeruptadinrai
        Martie 26, 2014

        @PVG – thanks man, sa tot fie gagici bune ca eu am bani de futut :))

  5. viciu
    August 29, 2011

    tocmai mi-am luat o mare teapa
    am chemat o tuta la mine 0730.350.613 si am dat 200 roni pe nimic
    fk nu, cuni nu, numai protejat,se poate si fara da costa extra,anal-extra,wtf pai in halu asta ajungem la 500 numaru, hai repede ca ma asteapta taxiu, iti dai si tu drumu ca nu mai pot
    sa mori tu i-am zis, de 200 nu mai poti?
    cred ca o chem si maine in colentina de data asta sa-si ia si ea o teapa

    • danspataru
      August 30, 2011

      Multumim (banuiesc ca vb din partea tuturor curvarilor) de avertisment !

      @all daca luati si tepe dati si voi de stire sa le oprim rebinetul panaramelor

    • Elfute
      August 31, 2011

      Din ce-am citit dupa ce-am dat search numarului de telefon eu nu m-as baga🙂

    • Fred
      Septembrie 2, 2011

      Asta nu e domnisoara🙂

      Am fost cam acum un an, nu e nimic de capul ei, cam batrana si apatica dar nu e nici teapa.

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on August 29, 2011 by .
