Animal Trainer's Blog

Secretele Curvelor din Bucuresti

Show lesbi cu Laura si prietena ei blonda…


Povestea vine luni, 17oct.

 

Intre timp, va pregatesc si alte aventuri, cu dsra rusoaica din imaginea de mai jos (sex total :D )

18 comments on “Show lesbi cu Laura si prietena ei blonda…

  1. X_joy
    Octombrie 12, 2011

    Baga baga… lasa si un nr de tel al rusoaicei, s-o cercetam intre timp🙂

  2. gaga
    Octombrie 12, 2011

    vai ce bidoane !

  3. bataiaeruptadinrai
    Octombrie 12, 2011

    @x_joy: tipa e plecata de azi pana in 1 noiembrie…. o sa postez atunci numarul, s-o gasesti pe curat si in tzara😉
    Merita😀

    AT

    • X_joy
      Octombrie 12, 2011

      ok… asteptam atunci, ne multumim cu povestile🙂

  4. bataiaeruptadinrai
    Octombrie 12, 2011

    @x_joy – mai e doar pana maine inclusiv scuze, deci ai timp

  5. euflo96
    Octombrie 12, 2011
  6. euflo96
    Octombrie 12, 2011

    0761351255 asta e nr rusoaicei

    • bataiaeruptadinrai
      Octombrie 13, 2011

      @euflo96 – confirm🙂 Cum ti s-a parut caprioara, sau nu ai fost?🙂

      AT

  7. emil
    Octombrie 13, 2011

    tania…anal de exceptie la costuri rezonabile. o experienta placuta-de revenit

  8. X_joy
    Octombrie 13, 2011

    ok guys, multzam fain, acum parca imi amintesc ca am citit pe forum despre ea.🙂 O voi testa si eu.

  9. Vlad
    Octombrie 13, 2011

    dar numarul de telefon al fetelor se poate?

  10. emil
    Octombrie 13, 2011

    Inca un loc unde trebuie mers…Bianca, vis a vis petrom Mall Vitan. Am fost eu, am plecat foarte multumit…o paleta foarte larga de servicii. pret 300 ora si mai are o colega care insa am inteles ca are servicii mai putine de oferit (dar mi-au zis ca fac si show real).ca si completare as spune ca fanteziile se platesc extra.
    tel: 0725.646.023

    • bataiaeruptadinrai
      Octombrie 14, 2011

      @emil – multumesc, testez si incerc, si va tin la curent🙂

      • emil
        Octombrie 14, 2011

        succes!

      • sean_calden
        Noiembrie 6, 2011

        mane la asta ai fost deja doar ca si a pus silicoane si n ai facut uro cu ea parca e exceptionala ar merge un gang bang cu ea

  11. euflo96
    Octombrie 13, 2011

    @bataiaeruptadinrai,nu am fost inca,astept sa vina si ma postez la ea.am auzit ca se merita.merci oricum pt niste ponturi de aici de la tine.

  12. florin
    Octombrie 16, 2011

    desi nu are legatura cu postul tau vreau sa anunt toti baietii sa se fereasca de domnisoara din urmatorul anunt http://www.anuntul.ro/anunt/~LA~TINE~SAU~HOTEL~_VREU_sa-ti_simt_caldura_corpului_sa_iti_daruiesc_ceea_ce_it_4316855

    in primul rand nu face nimic din anut,iti vorbeste foarte frumos la telefon, chiar te suna ea inapoi,te asigra ca anuntul e real si tariful. Cand ajunge la tine se comporta frumos pana ii dai banii apoi :
    -nu practica sex anal, mi a spus ca a zis asa ca asa e la moda acum si sa dea bine in anunt

    – nu e ingrijita deloc, dar deloc ( pe langa asta nu era epilata l nici a subrat, a zis ca uitase si ca trebuie sa se faca,parerea mea ca uitase cam de 1 luna)
    – cum incepe deja te intreaba hai nu ti dai drumu ca mai am si alti clienti desi plata e pt o ora
    – nu se implica deloc, si iti mai vorbeste si la misto

    depsre poze,arata mult mai rau in realitate,a la modul ca are maxim 1,60,si la fata nu exceleaza.

    DE EVITAT

    • bataiaeruptadinrai
      Octombrie 17, 2011

      @florin – multumim pentru info, baietii probabil au reperat-o deja🙂

      fir intins
      AT

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on Octombrie 12, 2011 by .
