Animal Trainer's Blog

Secretele Curvelor din Bucuresti

Laura, blonda si show-ul


Baietii mei futaciosi, va povestesc o aventura pe care am avut-o recent cu dsra Laura si a ei prietena blonda. Le-am gasit anuntul pe @anuntul, la numarul 0720.553.702. Sun si imi raspunde Laura frumos, imi da detaliile. Imi convine locatia – pe langa Sephora pe Magheru. La telefon imi spune show lesbi real, 500lei, oral + normal + finalizare. Fiind vineri, weekend-ul venea domol, mi-am permis o scurta si interesanta aventura. Ajung pe jos la locatie, e frumos afara si toamna sta sa vina (inca nu erau frigurile astea porcoase de acum). Ba chiar imi iau si o inghetata pe care o molfai la linguritza. Gura imi miroase a Pistacio si in carburator sangele se aduna pentru o aventura in trei. Ajung la blocul indicat, ce sa vezi – tripla coincidenta: 1) am mai fost in acest bloc, dar la alt etaj, la o dsra buna :)   2) La parterul blocului e o agentie de turism unde lucreaza un amic de-al meu   3) o cunosc pe Laura🙂 . Intru tiptil prin spatele blocului, sa nu ma vada amicul meu care lucreaza acolo, si urc scarile. ghidat de dsra.

Intru in apartamentul mic gen 2 camere… in bucatarie se aude un catelus blocat ca sa nu vada cum stapana o ia in pizda gemand, si sa aiba un soc de sa nu mai latre. Fetele ma asteapta la o tigara, imbracate in fustite. Ma arunc pe canapea, trec la un suc si palavragesc cu fetele. Apartamentul nu e cine stie ce, e regim hotelier destul de mic si rece, cu fainata si gresie, cu rosturi de termopan la usi. Doar usa de la baie e mai asa si asa, dar este un pic blocata (adica era sa raman blocat in dus cand am dat sa ies, dar fetele te salveaza repede🙂 ). Fetele erau destul de puse pe treaba, mai ales Laura. Prietena blonda este asculatatoare, destul de gingasa si un pic mai carnoasa🙂

Dupa suc si dusul meu (si apoi al lor), trecem la actiune… imi place ca geamul dormitorului da in Magheru – v-am zis ca am un fetis sa ma vada toata lumea… si zgomotul atenuat al bulevardului imi facea pofta de sex si perversiuni. Zis si facut, fetele intra in camera, una dupa alta… Blonda intra prima, si am ocazia sa o frec putin pana intra Laura. E foarte dragutza la fatza, stie sa vorbeasca, un pic cam lazy dar ii place bataitza peste fund, ceea ce si exersez intr-un mini-campionat de pingpong (ii zic ca fiecare are dreptul la cate o palma peste fundul celuilalt – sa vedem care da mai tare). Jocul incepe si dupa 4 reprize consecutive de palme reciproce, amandoi avem fundul rosu si ea spre vanat😀

Intra si Laura, proaspat dusata, in pizda goala dar cu tocuri si ciorapi banda. E slim, are tatzele bune si un pic bronzata. Nu e o frumusete, dar recupereaza prin atitudine. Ea pare ca e sefa cuplului, si vrea ca orice client sa se simta bine – iar AT nu face exceptie, nu? :D  Sar amandoua pe mine, ciupindu-ma de sfarcuri si muscandu-ma de tatze de parca eram o saorma masculina cu de toate… ne luam limbile in gura cate doi cate doi, apoi toti trei. E parca o incolatacire de serpi care fac o margica, limba mi se misca pe axul rotativ de parca fac o piesa de mare precizie pentru un utilaj de extractie de petrol;  ma relaxez pe spate si stau molcom in timp ce fetele incep sa ma molfaie. Laura imi ia pula deja sculata in gura si o scuipa, nelasand ca scuipatul sa atinga ouale ci inghitindu-l din nou, pe cand blonda molfaie la oua. E o senzatie f misto sa fii lucrat la dublu, ca un snitel. Dupa pula, se trece la anilingus… si Lauras si blonda il executa bine… e prima oara cand am doua limbute pe anus in acelasi timp, cu spitting si swaping, deci … fir intins pentru amatori…

Fetele au pasaricile curate si frumos epilate, si se baga la mini-perversiuni… Laura e mama spitting-ului si palmele peste fund curg ca bombardamentele Berlinului. Dure si fara incetare, pana la inrosire🙂 Laura imi sopteste ca ieri nu a futut-o nimeni, si ca azi a venit un singur limbist caruia i-a murit pula, si ca vrea cu tot dinadinsul o pula pe la spate. Say no more zic eu – adica zis si facut. O pun pe blonda sa-mi scuipe pula si sa-mi puna o caciula, in timp ce Laura trece automa capra. Imi pun putina saliva pe maini, o lustruiesc frumos si ii dau doua palme peste buci de parca as canta la tamburine. Reactioneaza instant si departeaza si mai mult picioarele. Vin pe la spate ca un animal de prada si imi bag pula direct si pe toata pe la spatele Laurei, pe care o vad strangand cu mainile cersaful. Se lasa pe coate si imi striga (aproape sa o auda vecinii): FUTE-MA!!!!

Incep sa dau din cur in spate si in fata, in uralele blondei care ii mai da din cand in cand cate o palma usoara pe fund si ei si mie, exclamand: am o priveliste de milioane de aici din spate :)) O fut frenetic pe Laura timp de vreo 10 minute (cand dai la buci ai impresia ca urci Caraimanii in patru labe), si apoi o intrec daca e satisfacuta. Imi zice ca DA, acum e bine, si sa o fut si pe blonda. O iau de craci, o arunc pe pat si o scuip cu toata artileria in pizda, dandu-i si o palma mica de electrocutare, sa stie ce o asteapta. Exclama ascutit si in momentul ala vreau sa-mi bag pula, dar Laura mai insista sa mi-o mai suga o data inainte sa intre, sa se lubrifieze. Zis si facut, i-o bag aproape pe toata in gura si o var in pizda blondei care satisfacuta se lasa molcom pe perna si imi pune picioarele dupa corp. Incep sa pistonez de parca as sparge bordurile lui Videanu cu picamerul. Imi tiuie si urechile de atata presiune, si simt ca vreau sa-mi dau drumul in uralele publicului de pe Magheru. Ies direct in picioare din pat, si Laura vine pe la spate, in timp ce blonda se trage de sfarcuri pe pat sa-mi dau drumul pe tatzele ei. Ca surpriza, Laura trece cu spatele la perete, si incepe sa-mi dea limbi in cur in timp ce blonda din fatza mi-o suge frenetic.

Imi dau drumul instant direct in gura blondei si pe tatze, cu o exclamatie puternica de „S-a terminat!”. Fetele sunt si ele multumite si mie imi tremura picioarele. Si sunt transpirat leoarca. Totul se termina cu un dus si trei pahare de apa pline ochi. Ma joc nitel cu catelul care acum are voie sa iasa din bucatarie, si le promit fetelor ca o sa mai vin.

Eu zic ca merita o testare. Macar prin prisma mini-jocurilor de mai sus si a Laurei :)

AT

17 comments on “Laura, blonda si show-ul

  1. tedu
    Octombrie 17, 2011

    Uau! Foarte tare! Deja o mica erectie [pe sub birou]🙂
    Cam scump dar, dupa cum zici, pare ca a meritat. De, capitalismul salbatex are si el avantajele lui…
    Nu stiu daca a observat cineva pana acum, felicitari pentru poze!!!

    • bataiaeruptadinrai
      Octombrie 17, 2011

      @tedu – 10x man😉

      AT

  2. emil
    Octombrie 17, 2011

    frumos, o sa imi fac timp zilele astea sa le vizitez si eu.
    succes in continuare

  3. vibeboy
    Octombrie 17, 2011

    buna seara

    e vorba de Laura de langa City Mall? sau e o alta Laura…

    • bataiaeruptadinrai
      Octombrie 18, 2011

      @vibeboy – nu e aceea, o am recenzata in alta luna pe acea Laura – oricum ea era cam pe la 100e, deci nu aveam cum sa fie asta🙂

      AT

  4. geoxxx
    Octombrie 18, 2011

    spune ceva pe scurt despre tipa de 500 ca vroiam sa ma duc la ea, se merita sau nu?

    • bataiaeruptadinrai
      Octombrie 18, 2011

      @geoxx – CLAR NU!🙂 merita maxim 200lei… deci e chiar o tzapa.

  5. geoxxx
    Octombrie 19, 2011

    ok. ms mult

  6. seapap
    Octombrie 19, 2011

    Salut baietii.Am si eu nevoie de o sugestie….vreau sa imi incep viata sexuala si caut o domnisoara disponibila si buna in aceelasi timp.astept niste sugestii de la voi😀

    • bataiaeruptadinrai
      Octombrie 20, 2011

      @seapap – atunci nu-ti recomand sa o incepi cu o curva🙂
      Cel mai bine e cu alta tipa care are rabdare si pe langa care poti avea si niste trairi intense pentru prima experienta sexuala.

      my 2 cents
      AT

  7. George
    Octombrie 20, 2011

    Acestea fiind zise, eu zic ca AT ar trebui sa treaca la episodul 2: Alina blonda si prietena ei..trebuie respectati toti votantii:)

    • bataiaeruptadinrai
      Octombrie 20, 2011

      @george – asa este, luni vine povestea. Si mai am inca doua in loop😀

      AT

      • andrei
        Octombrie 20, 2011

        Pretene sa fii sanatos si la punga gros… dar nu pot sa nu ma intreb ..retoric (dar astept raspuns :D) .. la tine inca nu si-a facut aparitia capul had al crizei? cred ca esti pe lista de investitori masivi pe piata de profil :)))… baietii astia de multinationale..ntz ntz ntz

      • bataiaeruptadinrai
        Octombrie 21, 2011

        @andrei – daca as fi la multinationala, mi-as fute doar nevasta :)))
        C’mon, sunt mult mai bun decat atat😀

        AT

  8. nick33
    Octombrie 20, 2011

    salut At

    Ai gasit fetele pe anuntul.ro?
    te intreb pt ca le-am cautat si eu ca sa vad cum arata dar nu gasec dupa nr pus de tine. stii cum as putea sa vad niste poze?

    • bataiaeruptadinrai
      Octombrie 20, 2011

      @nick33 – poti vrb la telefon sa-ti dea pozele… au fost si pe anuntul parca, dar cel mai bine e sa va intelegeti la telefon; blonda nu cred ca are poze publice.

      AT

  9. MM
    Noiembrie 18, 2011

    Imi suna cunoscuta locatia. Etajul 1, cumva, intrarea prin spate? Am ramas blocat in apartamentul respectiv, acum vreo 3 luni, cu inca 3 prieteni, intrucat s-a stricat yala de la usa. Deja ma dadusem peste balustrada, cu picioarele pe tabla de scurgere, incercand sa sar noaptea, pe Magheru :)))

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on Octombrie 17, 2011 by .
