Animal Trainer's Blog

Secretele Curvelor din Bucuresti

Triunghiul bermudelor


Vine vine priiiimavaraaaaa, se asterne-n toaaaata taraaaa! Revenind.🙂

Cred ca cele mai placute experiente pe care le-am avut si pe care le urmaresc cu adevarat sunt show-urile lesby de calitate. Si de foarte putine ori am avut ocazia sa ma simt intr-adevar… bine!

Intamplarea s-a petrecut de Dragobete – cea mai potrivita zi sa-ti faci un cadou, chiar si cand ai prietena, corect? :) Cu un telefon bine plasat la Alexandra ( 0726468745 ) – o fata pe care nu o incercasem pana acum si care intrase in vizor la 300lei, aflu ca e partenera cu deja celebra Bianca Olteanca (0734501074), pe care o mai revizuisem pe cand lucra cu Roxana de pe Mendeleev (ehee, ce vremuri demult apuse si perverse). Mai mult, aflu ca au locatie noua, si ca fetele fac si show… REAL! Cum nu se poate mai bine… afara era zapada grea, eu bausem deja 2 jack-uri si incalzit fiind, vroiam sa-mi gasesc consolarea in 4 brate, 2 pizde, 4 buze, multiple gauri.

Ne intelegem la servicii si la bani, plec spre Bucur Obor unde fetele au locatia, in al doilea rand de blocuri dinspre strada principala (se ajunge un pic mai intortocheat, dar drumul merita)… Am ajuns la bloc, sun, intru, ajung la etaj, bat la usa … u know, the basics…. pula mi se sculase deja din lift, si se freca de piciorul drept ca un caine in calduri. Bat la usa, aud tocuri si soapte, mi se deschide, si o vad pe Bianca intr-un costum super sexy si negru, cu gauri peste tot: gauri la tatze, la buci, la o pizda perfect rasa si prin imprejurimi. Tot vesela cum o stiam, dansa pe muzica de la KissTV. Pe tocuri inalte, ma astepta si prada cea noua: Alexandra – un pic mai tzapana decat Bianca, dar numai buna: carnea tare, tatze imense, buci numai bune de palmuit si un ruj strident de aveai impresia ca o sa il vopseasca ‘nemteste’ pe ala micu’.

Fetele amabile, ma servesc cu Cola, Alexandra se face cea mai placuta cu mangaieri direct din pat. Ma prezint, se prezinta, ne placem din priviri. Ea stie ca o sa isi ia o pula in gura, eu stiu ce se va intampla, Bianca deja e obisnuita … nu mai e niciun secret. Ma simt ca Mazare in Bamboo, inconjurat de fete bune care stiu ca o sa si-o traga cu el dar conversatia trebuie sa mearga, cel putin pana intr-un punct. Ma fac comod, ma duc sa fac un dus (cabina curata, multiple geluri, prosop curat). Overall, apt arata f. ok, pat tzapan, totul modern. Putin cam mic, dar pana la urma nu am venit sa mananc de seara, ci sa ma spal, sa ma destrabalez si sa plec acasa, fara obligatii. Ceea ce s-a si intamplat😀

Ma spal, revin cu proposop, si ca un Chipendales adevarat, fac un pic de show cu prosopul cat timp fetele incep sa-si ia limba in gura pasional si tribal. Bianca o prinde de cap pe Alexandra si ii baga limba in gura. Alexandra nu are nimic impotriva si ii intoarce favoarea, chemandu-ma in mijlocul lor … urmeaza un tri-lingual experience, unde limbile noastre se invart ca un elicopeter american in misiune. 6 maini umbla pe corpurile noastre – nu stiu daca ma mangai sigur dar cert este ca o mana o am deja in pizda la Alexandra, in timp ce o limba a Biancai exploreaza urechea mea stanga. Alexandra se apuca de supt… Doamne, o ia deepthroat si inca bine.

Sunt intins pe spate, simt cum pula dispare in ceva fierbinte, si revine la temperatura camerei, si tot asa. Bianca e deasupra mea, si imi sopteste in ureche sa ma linistesc. Incordat fiind, ma las cumva pe spate linistit, ca o caprioara care stie ca va fi mancat de leu si nu mai are nicio sansa. Bianca ma saruta, ma linge peste tot … peste sfarcuri, pe corp, se apropie de gura Alexandrei si impreuna imi lustruiesc pula intr-un sandivs perfect, cum nici noul McChicken nu poate fi.

Stau cu ochii semi deschisi pe spate, aerul deja devine irespirabil intrucat prea multe gemete, carnuri atingandu-se si transpiratie ma inconjoara. Ma simt ca intr-un bordel din vremea lui Spartacus, in care orice e permis. Trecem intr-un triunghi isoscel (pentru cine mai stie cu laturile si baza🙂 ): eu ii bag limba in pizda Biancai (care geme profund si are si de ce), Bianca o linge in pizda pe Alexandra, Alexandra imi face un deepthroat magic, si intre noi am senzatia ca e un loc unic, in care toate inhibitiile dispar, ca avioanele in adevaratul Triunghi al Bermudelor. Palmele plesnesc bucile fiecaruia dintre noi ca niste tobe africane, si parca suntem in sala de la Teatrul National – asa de tare se aude totul.

Deja sunt aproape ca o carpa moale, dar pula este tare si mare ca in prima zi – semn ca e bine. Toata lumea da limbi la toata lumea, asta e bine. Bianca trage o fuga putin pana la baie, suficient ca sa mi -0 lasa pe mana pe Alexandra, singura. Ma asez in fund pe pat, ea vine in patru labe pe covor, si incepe sa o fut in gura magistral, doar din solduri. Deepthroatul e aproape perfect, ca sa si vestea ca face finalizare orala si vrea sa simta ca gust are sperma, sub limba😉 Insir fetele pe pat, si incep sa le dau limbi pe rand, pana le termin, una cate una. Elicoptere, scuipat, finger si tongue fucking, strans de sfarcuri, palme peste buci, totul e permis cand vrei sa satisfaci 2 fete (curvele mele) in acelasi timp. Am tot arsenalul la indemana, si scoala vietii ma ajuta: am deja 2-0 sau poate si mai mult, si ma simt atat de bine … In timp ce ii dau limbi Alexandrei, Bianca simuleaza ca mi-o trage pe la spate si rade amuzata promitandu-mi pentru data viitoare si un strapon. Speriat putin de idee, o intorc in avantajul meu spunandu-i ca data viitoare vreau sa o vad cum i-o trage Alexandrei, pentru ca imi place sa vad grimasele fetei cand si-o trage🙂 Promisiunea e facuta si sper ca fetele sa isi fi cumparat deja un strapon sau cel putin un vibrator cu 2 capete, intrucat e o alta fantezie sa vad cum si-o trag insurubate🙂

Sub pretextul: vine omul si da si limbi dar mai si fute, o trantesc pe Alexandra pe spate, si sub uralele Biancai, incep sa o pompez…. o fut salbatic si din inertie, ii aplic si perechi de palme peste coapsele interioare. Fut, fut fut si imi amintesc ca imi promisese o finalizare orala.. ma uit pe ceas … era aproape timpul… Imi scot pula, aranjez fetele ca la rastel in genunchi pe jos, o las pe Alexandra sa ma suga in timp ce Bianca ma plesnea violent peste buci… Si la TV rula Rihana🙂 Imi dau drumul zgomotos in gura Alexandrei care ia tot, fara sa comenteze … o plimba prin gura si scapa putin si pe sani, ca Bianca sa se joace cu spermitza fierbinte. Merge apoi linistita la baie sa se descarce si se intoarce binevoitoare ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, cu afirmatia: e chiar buna sperma ta😀

O zi de vineri perfecta, Dragobetele a fost razbunat… razbunati-va si voi pe oltencele astea doua, par sa merite🙂

AT

12 comments on “Triunghiul bermudelor

  1. ssskrface
    Martie 12, 2012

    de ce nu traiesc si eu in bucale… pt 300 lei doua gazele ca astea nu prea gasesti prin Iasi. si mai ales cu show inclus. aici e saracie de curve. faceti ceva fetelor. oricum te pricepi la povestit. mi s-a semi-sculat doar cat am citit articolu asta. ce job ziceai ca ai ??

    • bataiaeruptadinrai
      Martie 12, 2012

      @ssskrface – atentie – e 300 / bucata … adica x 2 = 600

  2. Darie
    Martie 12, 2012

    interesant.. dar la pretul asta … whooo..🙂

  3. gigel coman
    Martie 12, 2012

    Eu vreau sa fut un raton!!!! Am zis!

  4. agd
    Martie 13, 2012

    Buna treaba maestre, ai tocat cu folos banii pe care altii i-au dat pe flori si nu s-au ales cu nimic in schimb…🙂
    Si recomandarea cu Antonia a fost misto, chiar are un je-ne-sais-quoi demoazela, e lipicioasa asa cum trebuie.
    De gazela asta stie cineva ceva? Ca nu prea se gasesc info cautand dupa nr de telefon…
    http://m.anuntul.ro/anunt/4805852/P1OmSdC11K48
    La fata e cum e, insa la corp pare misto, unsoarea aia mi-a dat ceva idei… >:)

    • euflo96
      Martie 16, 2012

      @agd,de fata aia am citit undeva-nu de bine,te-as sfatui sa nu mergi!

  5. Ssskrface
    Martie 13, 2012

    Nee. Mi.ajunge una o data. De ales, alege johnny in genul detectoarelor antice de apa.😉

  6. COCOSUL CURVAR
    Martie 13, 2012

    Ce se intampla cu nimfomane.com ?

    • PLM2882
      Martie 20, 2012

      asa e , ce s-a intamplat cu nimfomane, nu merge de vreo saptamana si ceva…nasol rau….

  7. BITCH LOVER
    Martie 15, 2012

    Ati auzit ? Roxana are colega noua !!!! AT , stii ceva ?

    • bataiaeruptadinrai
      Martie 16, 2012

      @bitch lover – cu Roxana nu am mai vorbit de ceva vreme, probabil vrea sa ma evite, altfel nu-mi explic. Oricum, nu am mai insistat sa o gasesc, daca nu mai e interesata sa ma vada🙂

  8. BITCH LOVER
    Martie 16, 2012

    Pacat, ce asi mai fi citit de inca un trio la ea, alea au fost cele mai bune povesti de aici !!!

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on Martie 12, 2012 by .
