Animal Trainer's Blog

Secretele Curvelor din Bucuresti

De acum cativa ani


Maria

Camera e inundata de razele lunii de afara. E semiluna enigmatica iar Luceafarul de langa clipeste linistit. Senin, nu foarte cald, nu foarte frig. Camera e inundata de razele de afara, care razbat printre perdelele vechi de mucava.

E ora 3 si noi inca nu ne-am culcat. Vorbim despre planuri, despre nevoile fiecaruia, despre cum si cand se va naste Maria, fetita pe care ne-o dorim.

Vorbim de dragoste, de cum ne-am cunoscut, si cum am evoluat pana acum, impreuna. Imi spui ce vrei tu sa se intample in urmatorii ani, cum va arata sufrageria, ce vom avea in camera, cati metri de gazon vom avea in curte. Easy talk, dar e atat de palpitant. Orice prostioara pe care o spui imi incalzeste inima si simt cum mi-esti draga, din ce in ce mai draga.

Corpul ti se incalzeste, incepe sa transpire, iar respiratia mea grea iti aluneca pe corp, pe maini, pe picioare, in mijloc. Nu e nimic facut in graba, ci totul atat de natural, pentru ca deja stim cum trebuie sa fie – suntem impreuna deja de 6 ani.

Te sarut peste tot, te curpind, te rasucesc in patul alba si cersaful usor ca spuma.

Ador alunita ta din coltul gurii, semnul de nastere de pe coapsa, ochii tai albastri si pufuletul de pe sanii mari si albi. Esti o dragalasa cand incerci sa te zbati si sa-mi scapi. Amandoi stim ca nu vrei asta, dar e doar o joaca prin care incerci sa-mi spui ca si tu ai un cuvant de spus.

Sari pe mine ca o leoaica, sau poate mai bine un sarpe constrictor. Te misti lasciv, de sus in jos, incolacita deasupra mea. Un lucru care mi-a placut mereu la tine e ca aproape nu te misti, doar bucile au un du-te vino ametitor, si o fierbinteala pe care doar la tine am intalnit-o. Saliva ne-o schimbam parca ar fi apa de flori, sau apa vie. Perversiunile sunt atat de inocente, dar parca as face-o cu diavolul, atat de kinky mi se pare totul cu tine.

Si te intorc pe spate, asa ne-a spus doctorul, e cea mai buna pozitie pentru a face copii. Si aproape vreau sa termin, dar parca sufletul tau l-a prins pe al meu, si nu-l lasa sa doarma sau sa se odihneasca. Pelvisul incepe sa mi se miste frenetic sus jos, vreau sa termin, vreau sa intru in tine definitiv, si de acolo sa iasa rodul dragostei noastre.

Aproape plangi de fericire cand simti si auzi cum icnesc – e aproape gata. Sperma paraseste sacul, coaiele se lovesc fara lichid unele de altele si mintea mi-e inundata de substanta fericirii. Parca as fi fumat iarba toata noaptea, si parca vreau ca senzatia sa nu se termine niciodata. Si ochii tai par un lac glaciar. Ana.

Imi pare ca acum chiar plangi, nu stiu de ce. Poate tu stii, si nu mi-ai spus. Poate o sa aflu in urmatoarele luni. Si am aflat apoi, si totul a fost de neinteles. Si nici acum nu inteleg de ce ai plecat, sus.

 

Maria.

8 comments on “De acum cativa ani

  1. futacios_man
    Iunie 25, 2013

    wow!
    total neasteptat
    frumos, profund si dureros.
    nu ma asteptam, nu ne-ai aratat niciodata latura asta.
    dar ma intreb daca e locul potrivit… aici totul, inclusiv cititorii, sunt din alta sfera, mult mai prozaica

    • bataiaeruptadinrai
      Iunie 25, 2013

      @futacios_man -> sunt trairi si sperante moarte, de acum ceva vreme. si am sa va rog sa le luati / respectati ca atare.
      Pentru ca e blogul meu, I choose what to post, as they choose what and when to read. Hai ca mi-am exersat si engleza🙂

  2. dromaderu
    Iunie 28, 2013

    fain!
    exact cum o spus şi futăcios.– total neaşteptat, dar foarte fain

  3. unkn0wnnn
    Iulie 1, 2013

    Pur si simplu wow ! Adica nu ma asteptam la asa ceva din partea ta. Este trist…dar in acelasi timp si aceasta faza face parte din viata.
    Poate pun o intrebare aiurea si imi cer scuze pentru asta, dar sunt curios, este posibil ca aceste fantezii de dominare sa fie din cauza faptului ca aceasta persoana a plecat…sus ?

    • bataiaeruptadinrai
      Iulie 1, 2013

      @unnk0wnnn – buna intrebare, dar nu cred; am inceput prin a testa tarfulitze din bucuresti, si de-a lungul anilor, mi-am rafinat pofetele in animalul de acum😉
      poate in subliminal, desi ma indoiesc. la baza, suntem toti niste animale; iar unele trebuie trainuite🙂

  4. Don
    Iulie 3, 2013

    Frumos scris..esti un om foarte interesant.

  5. andreea
    August 6, 2013

    touching..neasteptat de emotionant

  6. cristi
    Septembrie 19, 2013

    salut , asteptam in continuare lucruri noi de la tine.
    as vrea o recomandare de la tine pentru o MILF.

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on Iunie 25, 2013 by .
